Frequently Asked Questions
Question: "Wanneer kan er online worden besteld?"
​
Answer: "Vanaf heden zijn wij ook online beschikbaar. Leveringen en afhalen beide mogelijk!"
​
Question: "Bestelling blijkt niet geleverd te zijn binnen de afgesproken termijn, hoe kan ik reageren?"
Answer: "Neem zo spoedig mogelijk contact op op 1 van de aangegeven telefoonnummers, wij zoeken met prioriteit uit wat verkeerd gelopen zou kunnen zijn."
​
Question: "Bij het openen van de wijn wordt een kurksmaak geroken of geproefd. Wat moet ik doen?"
​
Answer: "Sluit de fles onmiddellijk & breng ons op de hoogte van het euvel. Wijn & kurk zijn natuurproducten, de kans op kurk is natuurlijk heel klein maar het gebeurt af en toe. Voor alle duidelijkheid: wijn geproefd hebben met kurksmaak is niet schadelijk voor de gezondheid. Neem contact met ons op, we vervangen de fles(sen) met de glimlach."
​
Question: "Thuisproeverij" à la carte?
​
Answer: "Neem contact met ons op en wij komen ter plaatse om uw wensen te bespreken. Binnen uw budget organiseren wij een proeverij die 100% voldoet aan uw eisen. Klaar & helder wordt er binnen het vooropgesteld budget gewerkt. Het minimumaantal dient 10 personen te zijn."
​
Question: "Wijnen als geschenk?"
​
Answer: "Ook hiervoor kan u bij ons terecht. Laat ons weten of de wijn voor uzelf is of om als geschenk te geven. Wij zorgen voor een aangepaste & originele verpakking."
​
​